CHOP CULT HOME
Email Password
Search

Search Forums:

Type: Posts; User: EnglandStGarage

Page 1 of 19 1 2 3 4

Search Forums: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    5
    Views
    818

    My new project

    http://i347.photobucket.com/albums/p450/jpowermoto/IMG_6099_zpsvaujueqb.jpg

    I picked up this piece of 1970's gold last weekend. 1970 Dodge Starcraft. It's powered by a 318 motor.

    THEY ONLY MADE...
  2. Sooo since everyone at Born Free pretty much...

    Sooo since everyone at Born Free pretty much looks and dresses just like this guy. I wonder how many people were mistakenly hit up as the cancer theif guy only to hug it out and drink beer with said...
  3. Fucking soap choppera.

    Fucking soap choppera.
  4. Replies
    7
    Views
    1,234

    luckyyyyyyy. that thing is badass. how far ya...

    luckyyyyyyy. that thing is badass. how far ya goin? cruise up and grab some burgers in hb im right off the pch
  5. Replies
    8
    Views
    1,134

    ya i actually have a little chopper stopper mini...

    ya i actually have a little chopper stopper mini drum on there just like one of those. hardly did anything and is so small it heats up super fast. i would really like to have a disc up front since i...
  6. Replies
    16
    Views
    1,463

    i hate those lil dipstick oil temp gauges. only...

    i hate those lil dipstick oil temp gauges. only good for causing paranoia.
  7. Replies
    77
    Views
    7,077

    i did a two hour stint at the dmv the other day....

    i did a two hour stint at the dmv the other day. does that count?
  8. Replies
    11
    Views
    970

    bike payments. finance or magic?!

    check out this guy! how fucking pissed would you be?!?!?!

    http://www.ocregister.com/news/zwick-343518-jurors-magician.html
  9. Replies
    8
    Views
    1,134

    i would love to run a front brake but...

    i would love to run a front brake but unfortunately my springer is too narrow and no wheels that accommodate a disc will fit. if you can do it cheap definitely do it!

    ya i wouldnt bother with the...
  10. Replies
    23
    Views
    2,969

    got busy on my mid left side brake mids today....

    got busy on my mid left side brake mids today. they came out a little bit wide so i had to shorten the peg for now till i can get a shorty made. not the prettiest but it seems to work great. the peg...
  11. Replies
    23
    Views
    2,969

    thanks for the complements and the honesty guys....

    thanks for the complements and the honesty guys. ya im not 100% sold on the fender either but i've kinda grown to like it. it was only 30 bucks at the swap meet and i wanted to see what it looked...
  12. Replies
    23
    Views
    2,969

    i thought about doing the crossover when i first...

    i thought about doing the crossover when i first got the bike and i even had the crossover tube for the original drum brake and im sure i could have come up with something but i didn't for 2 reasons....
  13. Replies
    23
    Views
    2,969

    haha. it kept breaking when i rode with my...

    haha. it kept breaking when i rode with my skateboard! its garage art till i can find a good bike for it.
  14. Replies
    26
    Views
    2,388

    haha i was in the garage all day yesterday trying...

    haha i was in the garage all day yesterday trying to get my bike done. i could hear bikes flying by every 30 seconds. i was going mad! it was nice all weekend, too bad it supposed to be raining by...
  15. Replies
    23
    Views
    2,969

    since i have a rear disc brake and i shift on the...

    since i have a rear disc brake and i shift on the right and brake on the left i have to make my left side mid control. heres what ive got so far....
  16. Replies
    23
    Views
    2,969

    my friend got this from a garage sale and gave it...

    my friend got this from a garage sale and gave it to me. Someone told me it was a backfire preventer from a USCG boat. Its got "WESTCOAST" cast in one side and some USCG numbers cast on the other...
  17. Replies
    23
    Views
    2,969

    couple of progress pics from this weekend. ...

    couple of progress pics from this weekend.

    http://i347.photobucket.com/albums/p450/jpowermoto/73%20ih/DSCN1671.jpg
    http://i347.photobucket.com/albums/p450/jpowermoto/73%20ih/DSCN1672.jpg

    made...
  18. ugh im in love! that thing is perfect! damn atom...

    ugh im in love! that thing is perfect! damn atom your master when it comes to finding awesome shit!
  19. Replies
    49
    Views
    3,193

    colorado or baja! baja gets my vote cause i love...

    colorado or baja! baja gets my vote cause i love the ocean but co is an awesome place to be. i love southern california but i couldn't imagine moving here from somewhere else and trying to acclimate...
  20. Replies
    12
    Views
    1,310

    i have it. it was an interesting read with cool...

    i have it. it was an interesting read with cool pictures.
  21. Replies
    38
    Views
    2,522

    leave it to the fucking germans!!!

    leave it to the fucking germans!!!
  22. Replies
    23
    Views
    2,969

    thanks guys. anthony over at chassis design...

    thanks guys. anthony over at chassis design whipped those up along with my oil tank. i just showed him something similar and he nailed it.
  23. Replies
    23
    Views
    2,969

    http://i347.photobucket.com/albums/p450/jpowermoto...

    http://i347.photobucket.com/albums/p450/jpowermoto/73%20ih/DSCN1536.jpghttp://i347.photobucket.com/albums/p450/jpowermoto/73%20ih/DSCN1537.jpg

    i took these ones today. im completely undecided on...
  24. Replies
    23
    Views
    2,969

    new transmission!...

    new transmission!
    http://i347.photobucket.com/albums/p450/jpowermoto/73%20ih/IMG_1124.jpg

    http://i347.photobucket.com/albums/p450/jpowermoto/73%20ih/DSCN1370.jpg
    just in the last month ive...
  25. Replies
    23
    Views
    2,969

    im just gonna toss up some pics from the build...

    im just gonna toss up some pics from the build sorry im not more detailed i just dont want to spend all day doing this. here you can see some damage to my transmission...
Results 1 to 25 of 473
Page 1 of 19 1 2 3 4

Log in

Log in