CHOP CULT HOME
Email Password
Search

Search Forums:

Type: Posts; User: Clawhammercycle

Page 1 of 2 1 2

Search Forums: Search took 0.01 seconds.

  1. Glad i could help!

    Glad i could help!
  2. This is for My 93 and i kept the voes but maybe...

    This is for
    My 93 and i kept the voes but maybe will help you out. (Combine with the dynatek instructions108468 for wire color
    From ignition. )
  3. Replies
    1,641
    Views
    569,952

    first build. real happy with it, even if its just...

    first build. real happy with it, even if its just a sportster. keeping my eyes peeled for a pan now.


    108254
  4. Replies
    39
    Views
    3,755

    Yeah thats what ive got. I used two of these from...

    Yeah thats what ive got. I used two of these from hawthorne:

    https://www.chopshit.com/product/hcc-dual-carbon-circuit-breaker-mount

    They are on the inside panel of my oil tank. Believe it or...
  5. Ill start out saying i love my prism parts but...

    Ill start out saying i love my prism parts but they sent a sissy bar with missing hardware, a chain conversion with no lock nut, and most recently my petcock is total shit. It spins freely and then...
  6. Replies
    4
    Views
    589

    Im not super familiar with the ledsled kharstail...

    Im not super familiar with the ledsled kharstail or 04+ sportsters but im pretty sure you arent losing your rear motor mount when you chop. (Based on a quick glance of the ledsled hardtail)

    As far...
  7. Replies
    39
    Views
    3,755

    Place seems dead but what the hell… Bikes...

    Place seems dead but what the hell…

    Bikes nearly done. Replacing the current wilder factory cobra with a river seat compny dayten.

    No hate for wilder factory. Love the seat, already knownitll...
  8. Replies
    13
    Views
    772

    Thanks. The 2k auto spray cans/clear do have a...

    Thanks. The 2k auto spray cans/clear do have a hardener dont they? Im pretty sure. Im shooting house of kolor black but its in cans. Then 2k clear.

    I would powder coat the fender but its got a...
  9. Replies
    13
    Views
    772

    Right on thanks for the replies. Sounds like...

    Right on thanks for the replies. Sounds like professional paint will be less likely to chip, but still sounds possible…

    No doubt would be better then my rattle can job but we will see! Only one...
  10. Replies
    13
    Views
    772

    Nah its the rear. Ditched the front a while ago. ...

    Nah its the rear. Ditched the front a while ago.

    Im not tryna baby the bike but i was just like damn…. Fresh paint already done fucked her up a tiny bit haha.

    Nail polish was my plan. Guess...
  11. Replies
    13
    Views
    772

    Fender paint

    Just curious how people get away with fender painting. Will a professional paint job hold up to various dings and shit?

    I just painted mine with rattle cans but auto quality cans. Primed multiple...
  12. Replies
    13
    Views
    922

    P.s. i want your air cleaner… been scoping those...

    P.s. i want your air cleaner… been scoping those trident supplys for a while now. Gotta control my wallet though. Been reckless with chop shit ha
  13. Replies
    13
    Views
    922

    Fuckin rad man! Look foreard to seein progress!

    Fuckin rad man! Look foreard to seein progress!
  14. Replies
    39
    Views
    3,755

    Hell yeah man! Love the prism light…. Except the...

    Hell yeah man! Love the prism light…. Except the wiring…. It seems really delicate where the wire attached to the LED “bulb”. Especially when you have a duffel strapped right up against it all the...
  15. Replies
    39
    Views
    3,755

    107264 Brake caliper is tucked nicely Within...

    107264

    Brake caliper is tucked nicely
    Within the frame
  16. Replies
    39
    Views
    3,755

    107253 Everythings good to go! Finished up oil...

    107253

    Everythings good to go! Finished up oil lines, electrical, and brakes.

    Fired her up and oil pissed everywhere!!!
    Anyone doing a cam cover chop keep in mind you may cut through a...
  17. Replies
    39
    Views
    3,755

    107251107252 Milled down the stock brake...

    107251107252

    Milled down the stock brake caliper bracket so that it can sit in the frame rather than dangle. Will post mounted photos later
    Today.
  18. Replies
    39
    Views
    3,755

    Bikes comin along. Doing the oil lines today....

    Bikes comin along. Doing the oil lines today. Electrical is all in place aside from the ignition module. I am switching from a stock style brick to a Dyna 2000i to reduce wires and bulk. Once i get...
  19. Replies
    39
    Views
    3,755

    Got the frame back from the fav shop. The welds...

    Got the frame back from the fav shop. The welds got a grindin, cleaning, and reweldin. They look 1000x better.

    Learned my lesson… dont take peoples resumes as proof of skill. Next time i will...
  20. Replies
    39
    Views
    3,755

    Nice. Well i went back a step… i had a friend of...

    Nice. Well i went back a step… i had a friend of a friend do the frame welds. Said hes awas a pro of 8 year working experience. Was grinding down his welds and find he Left all sorts of porosity on...
  21. Did you just rattle Can the frame for this year?...

    Did you just rattle
    Can the frame for this year? Just did that eith mine. Plan on powder coating next winter… hope the rattle can holds up till then haha
  22. Replies
    39
    Views
    3,755

    Most welds are all done! All i can think of off...

    Most welds are all done! All i can think of off the top of my head is brake tab and exhaust hanger eventually. Frame just rattle can primed/painted. Im going to have it powder coated eventually but i...
  23. Replies
    3
    Views
    600

    Chrome in denver?

    Looking to get an oil bag and sissy bar chromed in denver. Anyone got any leads? Thanks!
  24. Replies
    39
    Views
    3,755

    Got the chain conversion done today. Easy peasy....

    Got the chain conversion done today. Easy peasy. Had to change put the transmission sprocket seal and spacer as well to make it line up proper.

    Got the sissy bar in the place i want it. Fender is...
  25. Replies
    39
    Views
    3,755

    yep, that's the one I have. I have no idea what...

    yep, that's the one I have. I have no idea what page I was looking at in my original manual but it didn't have all those details... IDK! its at home at the moment. but anyway, good lookin out. ill Go...
Results 1 to 25 of 38
Page 1 of 2 1 2

Log in

Log in