CHOP CULT HOME
Email Password
Search

Search Forums:

Type: Posts; User: flatman

Page 1 of 15 1 2 3 4

Search Forums: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    42
    Views
    434

    Oil supply should not be restricted in anyway to...

    Oil supply should not be restricted in anyway to the motor, hence when they said it should be on the RETURN line to the oiltank.
  2. Replies
    6
    Views
    349

    Wonder what the chrome bill was?

    Wonder what the chrome bill was?
  3. Replies
    24
    Views
    202

    Just a thought, had a pan that used to idle high...

    Just a thought, had a pan that used to idle high every stop. Ended up the throttle lever was at fault. Had to hacksaw/dremel the slot bigger so it would cinch down on the shaft better. Worked great...
  4. Replies
    28
    Views
    2,420

    Thanks JB I was wondering because I wanted to...

    Thanks JB I was wondering because I wanted to run a HD 45 rear opposite like that.
  5. Replies
    28
    Views
    2,420

    JB can you describe the cutting of an extra pair...

    JB can you describe the cutting of an extra pair of cam profiles? thanks!
  6. Replies
    273
    Views
    22,729

    Super charger on a BTW flatty! OOOOH! Nice!

    Super charger on a BTW flatty! OOOOH! Nice!
  7. Replies
    15
    Views
    419

    How about weld a bung on the front of the tank,...

    How about weld a bung on the front of the tank, or the bottom. Run a tab to the seat post that bends up or down and hose clamp the bent part to the seat tube. Or make a bolt on tab from the...
  8. Replies
    5
    Views
    265

    I like it. kinda out of the box, even if his box...

    I like it. kinda out of the box, even if his box is, hmmm kinda far away? I know the hotrod guys got something similar for steering from the firewall
  9. Replies
    159
    Views
    22,143

    Damn those heads look killer. I like the twin...

    Damn those heads look killer. I like the twin plugs over the piston. I assume a chief scraper set up on the bottom? Maybe a custom fitted one, a little larger than stock, more side of the flywheel...
  10. Replies
    18
    Views
    538

    I was wondering about the knife edged and...

    I was wondering about the knife edged and lightened flywheels. I built a bt flatty once with 2 pinion side flywheels. It never really wanted to cruise. You always had to be accelerating or...
  11. Replies
    702
    Views
    28,300

    Is that your go to chrome guys?

    Is that your go to chrome guys?
  12. Why not put in a new race and start over like...

    Why not put in a new race and start over like suggested? Heat up the case in the oven and drift/press out the old. Freeze the new race for a day or so, heat up the case and press it in? If you got...
  13. Replies
    16
    Views
    491

    If you are gonna try and true it up try this. To...

    If you are gonna try and true it up try this. To keep the scratches down on the nipple put a baggie over the nipple then find a wrench (may even be GASP a metric one) that fits tight over the...
  14. Are all your motor mounts tight? how about the...

    Are all your motor mounts tight? how about the bottom tranny mounts? Is the engine clanking and knocking? Does the tranny shift smooth? Do you have hydraulic lifters or solid?. A bled off...
  15. Replies
    371
    Views
    10,748

    Harley cylinder base studs are usually a slight...

    Harley cylinder base studs are usually a slight interferance fit into the cases
  16. Replies
    8,726
    Views
    336,433

    They said he would come, from the East, a false...

    They said he would come, from the East, a false prophet. I always thought they meant the Far East, not the East Coast. .
  17. where does the loud vibrating noise come from

    where does the loud vibrating noise come from
  18. Replies
    8,726
    Views
    336,433

    I thought it was OK to use the National Guard,...

    I thought it was OK to use the National Guard, but it is illegal to use the Army? That is why Trump cant post the Army on the Mexican border? I do not believe you can use the Military against US...
  19. Thread: Aliens ??

    by flatman
    Replies
    491
    Views
    49,638

    I thought in Heavy Metal the guy drops out in a...

    I thought in Heavy Metal the guy drops out in a 62 vette not a Tesla? LOL
  20. Replies
    164
    Views
    7,359

    36 knuck , Tucker of Tucker car fame. Guy in...

    36 knuck , Tucker of Tucker car fame. Guy in town owns a Tucker I have seen it but am sworn to silence. Helicopter motor and turning center mount headlight . The helicopter motor was for fast...
  21. Replies
    486
    Views
    52,288

    Poll: ANOTHER Speed e shift. Damn. Gotta get that...

    ANOTHER Speed e shift. Damn. Gotta get that bucket on my bucket list filled with cash I guess!
  22. Replies
    670
    Views
    31,901

    Sorry, if you look at the head in the dirty pic...

    Sorry, if you look at the head in the dirty pic looks kinda like a crack at the 7 oclock head bolt. Glad for everyone it wasnt
  23. Replies
    7
    Views
    991

    Wow, just Wow. Got some pretty rad skills there.

    Wow, just Wow. Got some pretty rad skills there.
  24. Replies
    670
    Views
    31,901

    Looks like a ceack in the lower left headbolt...

    Looks like a ceack in the lower left headbolt into the combustion chamber?
  25. Replies
    45
    Views
    2,133

    aircraft paint stripper wont take it off?

    aircraft paint stripper wont take it off?
Results 1 to 25 of 364
Page 1 of 15 1 2 3 4

Log in

Log in