PDA

View Full Version : My 1981 KZ650



justin666
08-25-2009, 2:30 AM
Finally getting done, still not exactly how i want it. but its pretty close. thanks to everyone on chopcult who's helped me out with all the problems i've had. you guys are all awesome.


http://i28.photobucket.com/albums/c207/thedoors1337/bike1.jpg


http://i28.photobucket.com/albums/c207/thedoors1337/bike2.jpg

mjasen10
08-25-2009, 10:43 AM
looks great man! i dig it alot. a couple questions cus i cant quite see in the pics, are those struts or a hardtail and how far back does the exhaust go?

justin666
08-25-2009, 11:06 AM
thanks man!

its struted

on the left side the license plate mount/tail light are welded to it and on the right my tool bag covers it, trying to keep that ugly shit hidden

and the exhaust stops pretty much right behind my mid peg on the right side

mjasen10
08-25-2009, 12:48 PM
it def looks sick man, what else ya got planned for it?

justin666
08-25-2009, 6:19 PM
ummm hardtail it and maybe i new tank. who knows haha

rusjack
08-25-2009, 7:57 PM
i think that bike looks bitchin like that

earz
08-25-2009, 8:10 PM
What bars are those? I love 'em

Btw - your helmet liner kicks ass.

lobstermobster
08-25-2009, 9:52 PM
is that the stock front end on there, looks alot slimmer that mine.

justin666
08-25-2009, 11:27 PM
this guy on ebay made em for me. he's got z bars he makes and sells but they have a lot more backsweep and downsweep so i just got him to change up the angles a bit. Mine are 1 degree back and 0 down. here's his ebay store link

http://myworld.ebay.com/rocks-chops?ssPageName=ADME:X:RTQ:US:1181

thanks! the helmet liner is just glued in with spray adhesive haha. I just cut up pieces and fit them together, kinda like a puzzle with some overlap, then glued it all down. It stretches over the dense foam on the inside of the helmet so once its placed in the hard shell it looks pretty clean. Maybe i'll post up a thread on ghetto helmet relining haha. I'll probably re do it soon. So it looks a bit better. its falling apart on some parts and i now know how i can clean it up.

justin666
08-25-2009, 11:28 PM
yeah i think its stock, well its what was on the bike when i got it haha. yours is the same year as mine isnt it? 81?

junkyard2
09-10-2009, 10:23 PM
id like to see more pics of that bike...plan on cutting my kz 650 this winter and wondering how you did the seat?

justin666
09-10-2009, 10:35 PM
id like to see more pics of that bike...plan on cutting my kz 650 this winter and wondering how you did the seat?

i'll PM you some pictures of the seat setup tomorrow. anything else you'd like close ups of?

junkyard2
09-11-2009, 10:15 PM
yes the ass end close ups as well as the seat ones would be a great help for me brother..thanks

lobstermobster
09-11-2009, 10:23 PM
yeah same thing. maybe its just the contrast of the pic that makes it look slimmer. maybe its cos the bottom of my forks are black. Probably just my eyes playing tricks on me

justin666
09-12-2009, 11:02 PM
yes the ass end close ups as well as the seat ones would be a great help for me brother..thanks

hey man, havent been on here for a bit, i'll shoot ya some photos tomorrow now that i've got my bike all put back together...

junkyard2
09-14-2009, 7:24 PM
fuck ya sounds good thanks man