PDA

View Full Version : KY/TN Cultists



McGrizzle
06-02-2013, 4:33 PM
Clarksville, Ft. Campbell, Hop Town area. Anyone here?

Keenan
02-23-2014, 10:13 PM
At Campbell, you still around?

McGrizzle
02-24-2014, 4:27 AM
Yep still here. Nice scoot.

Keenan
02-24-2014, 6:48 PM
Thanks, I'm guessing there aren't too many of us around. Usually all I see are stretched 600cc crotch rockets on 41a

McGrizzle
02-24-2014, 8:00 PM
yep. There ain't a whole lot of our types running around here. Looks like there's a couple 33ers not far away though. Would be cool to set up a ride. What say you

Keenan
02-24-2014, 8:13 PM
For sure, that would be cool. I've got to finish up some paint work this weekend, and then I'll be ready for some riding. You ever been out to fat daddys?

McGrizzle
02-24-2014, 8:24 PM
I'm wiring my shit now, doing paint this weekend if it ain't colder than a well diggers ass out. Yeah I been out to Fat Daddy's a few times pretty cool joint. I got a little run I do out around that way hit 232 and old Hwy79, the Trace.

Keenan
02-24-2014, 8:33 PM
That's a nice area, out the trace through LBL. I used to head out to Cumberland city on the ferry, and shoot over to Dover from there

McGrizzle
02-24-2014, 8:38 PM
Well, we gotta set something up then. I'm gonna be a week or so to get mine done but after that wherever and whenever is good with me.

Keenan
02-24-2014, 8:45 PM
Sounds good, I'll have mine back up around the same time frame. Just give me a shout when you want to go, I'm down pretty much whenever.

piranhasattack
03-01-2014, 10:12 PM
Just moved out here from CA got 2 bikes nothing running at the moment but hopefully soon. Love to meet up and ride some time!

McGrizzle
03-02-2014, 5:37 AM
^ Sounds good. Whenever you're up and running, we're right up the road from you.

Keenan
03-07-2014, 8:19 AM
Fuck all this snow. I'm still waiting on a few warmer days to paint my tins.

McGrizzle
03-07-2014, 5:20 PM
same here

Keenan
03-15-2014, 6:59 AM
http://i225.photobucket.com/albums/dd86/Number_Two/VZ800/paint.jpg (http://s225.photobucket.com/user/Number_Two/media/VZ800/paint.jpg.html)

http://i225.photobucket.com/albums/dd86/Number_Two/VZ800/paint3.jpg (http://s225.photobucket.com/user/Number_Two/media/VZ800/paint3.jpg.html)

I just need to add gas and my junk will be ready to ride

McGrizzle
03-15-2014, 7:09 AM
Dammit that thing is so badass looking. I'm still dicking around with mine, so much stuff going on right now. And next weekend I'm working on a friend's house both days. Looks like another couple weeks for me. Idk, I'm gonna see how it goes, maybe sooner.

Keenan
03-16-2014, 5:32 PM
Thanks brother, those few warm days really motivated me to get my shit done.

bambigoat
03-20-2014, 5:55 PM
whats up. live in clarksville but im contracting in afghanistan till mid june. just hoping my bike still runs when i get back. sweet bike keenan

McGrizzle
03-20-2014, 6:51 PM
^whats up. Check in if you wanna ride when you get home. Be safe

Keenan
03-20-2014, 7:50 PM
Thanks, I should have taken a contractor job!

bambigoat
03-30-2014, 6:08 PM
have you guys used any shops in town? im gonna need new tires when I get back and don't really want to take my bike to Appleton.

Keenan
03-30-2014, 8:25 PM
I've used JPM performance in Hopkinsville once, had a tire mounted there. I'd rather deal with them than Action Cycle any day

McGrizzle
03-31-2014, 2:57 PM
I use the Victory/Polaris dealer on 41a towards Hop town. $20 each to mount and balance. Nice folks too

McGrizzle
03-31-2014, 3:04 PM
I can tell you I had a pair mounted at BA Wolfe and I'll never go there again.

Keenan
04-20-2014, 8:58 AM
Grizzle you get your bike rollin?

McGrizzle
04-21-2014, 6:23 AM
Rolling, yes. Riding, no haha. I'm waiting on an ignition now. I'm thinking another week hopefully. If time and money cooperates.

bambigoat
04-21-2014, 4:21 PM
Decided to quit my job and come home earlier than I planned. Got time to ride since I don't have a job right now. Call or text if you guys are free 623-215-5759

McGrizzle
04-23-2014, 5:30 PM
Me and couple buds are riding to Beatersville in Louisville 25May2014. Plan on leaving early from Clarksville exit 4 area (all back roads) and heading back in the afternoon sometime. Any you dudes wanna roll with us you're more than welcome. -McGrizzle

Keenan
04-23-2014, 7:35 PM
I just dropped off my front wheel yesterday for new bearings and a tire. I'm down to ride this weekend, bambigoat I'll give you a shout. My number is 270-313-0606

Redec
04-29-2014, 11:38 AM
<-- Goodlettsville here. I just got my first Harley project. Going to take some work/cash to get her running, but hopefully soon enough I can start riding. Plan on sand blasting the frame, fenders, and brackets this weekend. Then hopefully I can get some epoxy on them and the tank next weekend. Too many projects going on, not enough cash or time.

http://i37.photobucket.com/albums/e94/Redec/Harley/Harley1_zps87f54a08.jpg (http://s37.photobucket.com/user/Redec/media/Harley/Harley1_zps87f54a08.jpg.html)

Keenan
04-29-2014, 7:34 PM
What's up redec, what's your plans for that sporty? I was bored the other day so I cut and buffed my new paint
http://i225.photobucket.com/albums/dd86/Number_Two/Mobile%20Uploads/2014-04/9362E5EB-8E21-48D3-B337-48063777AA8F.jpg (http://s225.photobucket.com/user/Number_Two/media/Mobile%20Uploads/2014-04/9362E5EB-8E21-48D3-B337-48063777AA8F.jpg.html)

McGrizzle
04-30-2014, 3:25 AM
Nice work man looks slick. I still have some loose ends to button up on mine but at least I got to ride it Saturday. My carb's got some junk in it from sitting all winter so I gotta do that too.

McGrizzle
05-19-2014, 3:26 AM
If anyone is on for Beatersville this coming Sunday, we're meeting up on Wilma Rudolph and rolling out 0600.

Keenan
05-19-2014, 8:28 PM
I wish I could go, I'm stuck at recruiter school til the end of June...

McGrizzle
10-17-2014, 4:38 PM
Me and some buds are riding this Sunday at noon. Probably go for about 4 hours or so, starting out of Woodlawn TN

prince123
11-06-2014, 11:03 PM
whats up clarksville

graniteshins44
11-17-2014, 9:25 AM
Murfreesboro here boys. If you guys are Vets/Still enlisted, hit me up. I'm the Prez of a Vets only MC. working on 2 chapters here in TN.